Pengikut

Isnin, 22 Ogos 2011

I'm so so so sorry SUPERWOMEN

          #yaa allah kesian nye die , die bagi aku lepas tu aku buat cam ny kann , okie aku cite knn macam mne boley jdy , cam ny time aku nak pegy sekolah aku bawak lhh name tag ni , lepas tu aku simpan lhh dalam beg . time dekat tempat tunggu bas tu ade lhh besi panjang so .. aku duduk lhh and time aku duduk tu aku duduk sekaly dengan beg , pastu aku dengar ade bende patah . aku cakap lhh dalam haty aikk ! bunyi ape tu , and aku terus lhh bukak beg , siaaalll ! aku boly lupe yang aku bawak bnde ny , memang kat situ jugak aku da macam nak menangis , menyesal giler wokk aku letak dekat dalam beg . aku sekarang ta tao nak wat cam new dengan bende ny . kalau kau nak mara  , aku izinkan and kalau kao nak aku ganti bende ny balik , aku akan ganti , sebab semua ny salah aku bby, tapy aku janjy aku akan simpan name tag ny elokx2 okie . i'm so so so sorry #amalia huda :(( okie lhh sampai sini jeww , daa .. kiss sikit . muaaxx ! #bhahaha .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan