Pengikut

Isnin, 15 Ogos 2011

amalia huda ♥

malam ny apiz mao story sikit , pasal my wife aku #bhahaha berangan , dry dulu aku berangan nak bawak dye naik motor sama aku , time sabtu lepas die online , lepas tu dye cakap gan aku ynag dye nak datang sini pewwrr ! happy giler aku dengar die nak balik sini , n aku terus berangan lagi boly kp aku bawak dye gy jalan - jalan ny ,   
tak lame kemudian die offline , tibe -tibe haty aku rase laen ?! ehh , die ny tipu aku kp (dalamhaty) da lame -lame ahhh ! biar jelah .. lepastu da petang sikit aku tak tao nak pegy mane , memang bosan giler time tu , apiz ! apiz ! aduuhh ! mak aku panggil aku , pegy suruh beli air batu .. da time tu aku bosan pegy jelh , tolong mak katakan , mase nak beli ais batu aku ambik bff aku kejap suruh teman kan #bhahaha (penakut) da lepas bli ais batu tengok jam masih awl lgy soo .. apa lgy aku gan bff aku ny py merempit lhh ! sje trai lalu depan rumah nenek my wife aku tu .. tibe -tibe ada kereta dyee , bukan main suka aku , terus balik buka puasa n siap -siap terus py surau (terawih) , lepas sembahyang terawih yng ke 8 trus choww ! cary dye punye cry , jumpe pown dye , soo .. yng aku berangan selame ny jady kenyataan maa .. dary pukul 9:40 sampai lhh pukul 11:15 dapat meet gan my wife , suke giler -giler aku time 2 , sampay sini jelh story aku , cape yng bace terima kasih banyak -banyak  kiss sikit #bhahahaha daa :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan